Då var snart denna Torsdag över.

Alla har prövningar i sitt liv. Vissa fler och kanske värre än andra.
Jag trodde min/mina prövningar var bearbetade MEN så fel jag hadde.
Tack vare en vän som vi kan kalla X så har jag nu börjat berarbeta mina så kallade prövniningar.
Och det är jag henne evigt tacksam för.
 
För andra kanske det låter som nå hitte på men detta är inget hitte på.
Men Tack vare X så kan jag nu börja min resa med att bearbeta mina prövningar som jag har haft.
Jag vet inte om X själv vet vad hon gjort och gör för mig.
 
Jag hoppas att X kommer att läsa detta och förstå vem det är.
Till dig X vill jag bara säga TACK tusen gånger om.
 
Och till er andra som finns där för mig och som står ut med mig tack till er med.
 
Tack kram å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0