Wiiiiiiii

 
104.9 stog vågen på i dag, det går sakta men säkert åt rätt håll efter som jag hoppat upp och ner ett tag nu.
Men nu går det bra igen så underbart..
 
För er som inte vet så har jag hyrotyreos vilket innebär lågproduktion av sköldkötel hormon.
Jag har lätt att gå upp men JÄTTE SVÅRT att gå ner.
Jag har en daglig kamp med min vikt, fört trode jag nä det går inte det är omöjligt att gå ner det går inte men ack så fel jag hadde..
Det GÅR men man måste vilja själv å ja det går trögt men jag har som huvudmål att inte gå upp mer utan att så länge jag inte går upp mer så är det bra..
Jag äter frukost lunch och middag, ingen potatis pasta eller ris.
Inget bröd..
Jag säger inte att det är LÄTT för det är det INTE, Jag får KÄMPA som bara den.
Men det är ett val man måste göra ändra kost å livsstil eller var stor resten av livet..
Jag rör mig dagligen minst en sak per dag det kan vara allt i från nått så simpelt som att vika tvätt till att träna, simma, gå promenader..
 
Ja det händer att jag kan fuska men det händer inte ofta då får jag göra nått för att bli av med det onyttiga jag stoppat i mig..
 
Så alla ni med eller utan hinder det är NI som bestämmer..
Sätt upp enkla del mål att klara av å när ni gjort det va stolta å tänk nä nu tar vi nästa del mål tills ni är där ni själva vill..
 
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0