Ja då var det dags!

Det har ått hyffsat bra denna vecka men så mycket träning/rörelse har det väll inte blivit då vi är lite förkyld och så. Men jag kan säga att äta rätt å städa det har uppenbart gjort susen.
 
Jag är grymt STOLT och nöjd med mig själv så underbart att känna den känslan
Här kommer denna veckas vikt och mått :D
 
Vikt & Mått!
18 April kl: 08.16 Vikt 100,4 det är altså 1,8kg som jag tappat 1,8 kg på en vecka tycker jag e bra.
 
Hals: 39 cm här är det tappat 0,5 cm
Armar: 40 cm det är min 0,5 på ena armen så samanlagt 1cm tappat
Byst: 112 cm det är 2 cm jag tappat
Under Byst: 101 cm Det är 2 cm som jag tappat
Mage: 122 cm det är 2 cm jag tappat
Rumpa: 118 cm det är 4cm jag tappat
Lår: 73 cm det är 2 cm jag tappat på ett lår så 4 cm samalagt 2cm på varje lår.
Vad: 39.5 det är 1,5cm jag tappat på en vad så det blir 3 cm för båda
 
Summan av kardemumman är sammanlagt i cm: HELA 18,5 cm tappat på 1VECKA

Ja så e det med det, är nöjd å nu e det bara att fortsätta som jag gjort.
Och hoppas även på resultat nästa Torsdag.
 
Nu är det 3 veckor kvar tills dem nya bilderna kommer så får vi se hur mycket det syns om det syns.
 
Ha en bra och trevlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0