Noll Motivation!

Ja jag har noll motivation. Då vågen hoppar upp och ner även centimeterna.
 
Men nu måste jag försöka hitta den igen, hoppa direkt upp på sadeln igen, så därför börjar jag med att skriva ut vikt och centimeter som det ser ut i dag å sen skall jag föröka göra det minst 1 gång i månaden.
Även lägga ut bilder framifrån och från sidan.
Mitt första mål är 89kg.
Kanske även skall skriva att jag är drygt 1,67 lång
 
 
Vikt & Centimeter:

Hals: 39,5 cm
Höger Arm: 40,5 cm
Vänster Arm: 40,5 cm
Byst: 114 cm
Under byst: 103 cm
Mage: 124 cm
Rumpa: 122 cm
Höger Lår: 75 cm
Vänster Lår: 75 cm
Höger Vad: 41 cm
Vänster Vad: 41 cm
 
Sammanlagt i centimeter: 815,5 cm
 
Nu är det nog.
Jag har hypotyreos och jätte svårt att gå ner, men jag skall dra ner storleken på mina matportioner och jag skall äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellan mål.
Sammanlagt 6 mål om dagen.

Ni med hypotyreos hur gör ni för att gå ner vad äter ni, hur rör ni er och har det gett resutat?
Ni om INTE har hypotyreos hur gör ni? Ge mig tip och råd på hur ni gör och hur jag skall klara av att behålla motivationen.
 
Skall försöka ta bilder i kväll och lägga ut hur jag ser ut i dag och så skall jag försöka göra det om en månad.
 
Jag kommer att tänka mycket på mina söner vilket föredöme som jag vill vara för dem.
Sen att jag vill kunna orka springa och busa å göra allt med dem utan att bli för trött.
Det är en motivation.
Sen att jag vill må bra för mig själv och kunna vara nöjd med mitt utseende.
 
Målet är även att kanske kunna motivera andra i samma sits som jag e ÖVERVIKT och som har samma sjukdom.
 
Nu säger jag STOP till mig själv och min övervikt. Jag vill kunna leva ett lång lyckligt och hälsosamt liv.
 
Kram till alla som läser och kommer att följa mig och till er som tror å hejjar på mig allt stöd och all pepp är uppskatat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0