Underbara tider!

Har gått med i viktklubb vilket är skit bra men jag har fullt upp med att bara få i mig rätt antal kalorier!
Så det går framåt. har tappat 1kg och 2cm i midja sen jag började.
 
Jag har kommit igång så jag går antingen en promenad om dan ELLER kör zumba eller står framför tv:en och våran ps3:a och hoppar.

Jag kämpar å kommer köra, Robban stöttar mig och försöker pucha så gott det går.
Jag väntar på att gymmet skall öppna så att jag kan få börja träna 2-4 kvällar i veckan beroende på vad kroppen orkar.
 
Hade tänkt att köra ett zumba pass i dag oxå men känner att jag ej orkar då jag misstänker att jag har uvi å har lite ont i mage plus bak i ryggen.
Känns som jag har en trängnig i urin röret å inte får tömma riktigt ordenkligt vilket gör att jag går på toa OFTA!
 
Nu vart det väldigt personligt men vad gör det om 100år?
 
Nä ha en fortsatt trevlig kväll det skall jag försöka ha, blir en duch bara ungarna somnat till sedan idol.
Hej svejs å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0